Morze słów


Kochani, czy jesteście wypoczęci po Majówce ?
Bo ja bardzo zwłaszcza, że to była intensywna majówka, wiele się działo począwszy od moich urodzin po wiele niespodzianek. Powiem szczerze potrzebowałam takiego weekendu do naładowania baterii. Mam dla Was również wiele zdjęć, które chcę Wam pokazać w tym poście, jak i kolejnym. Tak rozbijam to na dwa posty bo potem było by za duże zamieszanie i zbyt wiele zdjęć :p A i w następnej notce mam dla Was coś specjalnego ! Już nie mogę się doczekać, aż będę publikowała kolejny post. Cierpliwości to już niedługo ale póki co zostawiam Was z pierwszą częścią zdjęć z majówki. Miłego oglądania ! :)



***
Ubierasz mnie codziennie w nie,
Ja gubię się w nich jak we mgle,
Chyba w nich mnie lubisz bardzie...
***


***
Nie umiem w te karty grać,
bo wole iść niż w miejscu stać,
Tracimy to teraz i tu,
Już topie się w morzu twych słów...
*** 


  
KURTKA-ZARA ;
 KOSZULKA- H&M; 
 NASZYJNIK- Sotho;
  SPODNIE- H&M;
  ZEGAREK- Apart (AM :PM);
  BUTY- NO NAME;
 OKULARY- Sinsay


1 komentarz:

INSTAGRAM FEED

@evelaa