Grabar el sabor de aquel café

13:59


Witajcie, ostatnio rzadko coś piszę do Was to wszystko spowodowane jest brakiem weny, ostatnio brak mi pomysłów jak i motywacji, cała moją kreatywność zjada praca licencjacka i mam wrażenie, że nie umie już siebie zaskoczyć ani tym bardziej Was. Na szczęście mam juz kilka pomysłów na notki z pełna para ale wciąż brakuje czasu aby je zrobić od A do Z. Wymagaja tochę więcej czasu na zrealizowanie. Tymbardziej, że pogoda nie rozpieszcza, cały czas to pada deszcz to śnieg.



Wpadłam też na pomysł, żeby nie kończyć swojej działaności tylko na blogu i moim sklepie ale również sięgać dalej, w końcu trzeba się rozwijać pod wieloma kierunkami. Myślałm o własnym kanale na YouTube, nie wiem jeszcze co będę tam wrzucać,  ani jakiego rodzaju to bedą filmy ale chciałabym, żeby były spontaniczne może akurat uda się stworzyć cos super. Co Wy o tym sądzicie czekam na wasze opini i propozycje, może mnie jakoś zainspirujecie, podając przykład co byście chcieli zobaczyć o czym posłuchać, a może i podysktować na jakiś temat. Czekam na wasze komentarze.


Zdjęcia zostały wykonane przeze mnie, dalej ćwicze umiejętności fotograficzne i mam wrażenie, że idzie mi coraz lepiej. Myślę jednak, że tutaj jest otrzeban Wasza opinia amoże i jakieś rady.
Donastępnej notki i udanego weekendu majowego i oby pogoda się poprawiła.

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Oj wiem co to znaczy męczyć się nad pracą licencjacka bo całkiem niedawno przez to przechodziłam. Na jaki temat piszesz?
    Śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kamienice! ;)
    Jestem zakochany w takich zdjęciach!
    www.piotrekinthebooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Like us on Facebook

Like us on Instagram

Subscribe