Dog is best friend in life

Dzisiejszy post zacznę od pytania, czy kiedykolwiek, ktoś z Was miał pieska, obojętnie jakiej wielkości, rasowy czy nie ? Bo ja w swoim życiu mam pierwszy raz i powiem takiej miłości ani oddania nie widziałam jeszcze u żadnego pupilka a miałam ich dość sporo w przeszłości. Fakt faktem jest to bardzo duży obowiązek ale nie wyobrażam sobie codzienności bez niej, tych wszystkich powitań gdy wracam do domu, tego pchania się na kolanka, wszystkich wspólnych spacerów, tego spania na moim brzuchu kiedy się źle czuję, i lizania po twarzy kiedy jest mi smutno. 
To niesamowite jak człowiek potrafi się przywiązać do swojego czworo noga i martwić się jak coś jest nie tak. Czasami mam wrażenie, że te słodziaki duże czy małe, rasowe czy też nie, mają większe serce i oddanie wobec nas, niż nie jedna osoba. Jest to na prawdę niesamowite <3
A wy macie te cudowne stworzonka, a może chcielibyście mieć albo macie jakieś super historie z innymi zwierzątkami a waszymi pupilami. Czekam na nie na dole w komentarzach.
A teraz zostawiam Was z moją perełką Wizją


3 komentarze:

  1. uroczy piesek:)
    pozdrawiam cieplutko :)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki maluszek kochany! Mój kot nienawidzi mnie za ciągłe robienie mu zdjęć ♥:D

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM FEED

@evelaa