Podsumowanie roku 2016

12:54


Witajcie dzisiaj przychodzę z spóźnionym podsumowaniem roku 2016 ponieważ nie miałam internetu mogłam to zrobić dopiero dzisiaj.
W tamtym roku wiele się wydarzyło dobrych jak i złych spraw, może ja się skupię na tych dobrych, bo potem będziecie mi pisać, że tylko marudzę na blogu :) A więc od początku, pierwszą rzeczą jaka mnie spotkała zaraz na początku stycznia to niespodzianka od mojego narzeczonego Maksymiliana dostałam pieska Wizję, która stała się moja najlepszą przyjaciółką jak i kochanym pupilkiem, wniosła na prawdę wiele szczęścia w tamtym roku.
Oprócz tego z 2016 roku dobrze wspominam Wakacje na Chorwacji a dokładnie mówiąc Zadar z narzeczonym i znajomymi, To były najlepsze 2 tygodnie leniuchowania i zwiedzania tego przepięknego  miasta !


Pogoda nam na prawdę dopisywała, wróciłam do domu bardzo zrelaksowana. W tamtym roku zdecydowałam się na bardzo odważny krok tzn. otworzyłam własną działalność gospodarczą jaką jest mój butik. Na początku zawsze jest ciężko ale mam nadzieje, że ten nowy rok przyniesie mi duże szanse na rozwiniecie się w zawodzie :)
Wiele się nauczyłam bo oprócz wspaniałych wakacji jak i otwarcia działalności gospodarczej, byłam wielu nieznanych mi miejscach, poznałam wiele historii .
Byłam : W tatrzańskich termach na walentynki, byłam we Wrocławiu przypiąć kłódkę na moście zakochanych, zdobyłam kilka szczytów, zwiedziłam wiele muzeów, kilkakrotnie spędzałam czas w Krakowie  itd.
Zrobiłam to wszystko dzięki mojemu narzeczonemu, który we mnie wierzy, motywuje, pokazuje świat. Który nawet uczy mnie kochać tych przez których w tym roku doszło do smutnych wydarzeń i wielu nieawistnych spraw. To dzięki niemu odniosłam tak wiele i wile i wiem, że mogę odnieść jeszcze więcej. Jestem mu bardzo wdzięczna, za te przygody, które przeżyliśmy razem w minionym roku.

Jest jeszcze jedna osoba dzięki, której czas szybciej leciał, dzięki której czułam się ważna to mój brat Dawid, który mimo młodego wieku potrafi sobie świetnie radzić w dorosłym życiu sam bez pomocy kogokolwiek i szczerze podziwiam go za to, że się nie poddaje i umie poradzić sobie z tym co los nam dał. Dziękuję braciszku, że mimo to że jesteś młodszy to umiesz stanąć w mojej obronie i kiedy widzisz, że dzieje mi się jakaś krzywda to próbujesz pomóc mimo to, że to ja powinnam ci bardziej pomagać. Cieszę się, że przez miniony rok trzymaliśmy razem i tworzyliśmy zgraną resztkę naszej rodziny. Oby ten rok był dla ciebie lepszy :) !

Nie chcę się dalej rozpisywać bo to są najważniejsze cechy, które sobie ceniłam w tamtym roku, teraz czeka mnie kolejny rok pełen niespodzianek i zmian. W ty roku z pewnych planów czeka mnie; ślub, wesele,budowa domu, przeprowadzka, obrona licencjacka i pewnie wiele nieznanych mi jeszcze spraw ale mam pozytywne nastawienie, bo mam ludzi, na których mogę liczyć !
Życzę i Wam lepszego roku 2017 i oby spotkała was więcej dobra niż zła  (najlepiej w ogóle nie żeby nie wydarzyło się nic złego) Tego Wam, życzę kochani ! 


You Might Also Like

2 komentarze

  1. Widzę, że 2016 był dla Ciebie udanym rokiem! Miło się czyta takie pozytywne wpisy :)
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Był udany, chociaż zdarzały się również niepowodzenia :)

      Usuń

Popular Posts

Like us on Facebook

Like us on Instagram

Subscribe