It is the only thing that makes us feel alive.


Witajcie kochani po bardzo długiej przerwie, zawsze starałam się regularnie dodawać posty ale ostatnio nie miałam czasu zrobić zdjęć ani tym bardziej przygotować posta.

Może zaczniemy od Świąt póki jeszcze ta atmosfera świąteczna nie zdążyła opaść. Mam dla Was jeszcze dwa zdjęcia, które oddają ten klimat świąteczny. Zapewne rodzi się Wam pytanie czemu tylko dwa, jedno ponieważ, w te święta postanowiłam, że prezenty sama zapakuję i chciałam pokazać Wam efekty, a drugie zdjęcie ponieważ najbardziej mi się kojarzy ze świętami, czyli rodzina a że osoba na zdjęciu jest mi bardzo bliska to dlatego te zdjęcie bardzo tu pasuje.




A Wam jak minęły święta, mam nadzieję, że w gronie rodzinnym bo to chyba najważniejsze w świętach, żeby nikt nie był sam. Czekam na Wasze relacje ze świąt w komentarzach a może ktoś nie koniecznie chce się dzielić swoimi świętami, jestem również ciekawa Waszych planów na Sylwestra. 

Przechodząc dalej, udało mi się przygotować dla Was nowy look, taki na co dzień i w sam raz na pogodę zimową, mam nadzieję, że Wam się spodoba. Czekam na Wasze opinie.


We keep this love in a photograph

We made these memories for ourselves
Where our eyes are never closing
Hearts are never broken
And time's forever frozen still



So you can keep me

Inside the pocket
Of your ripped jeans
Holding me closer
Till our eyes meet
You won’t ever be alone
Wait for me to come home



Loving can heal

Loving can mend your soul
And it's the only thing
That I know, know
I swear it will get easier
Remember that with every piece of you
And it’s the only thing we take with us when we die

Loving can hurt
Loving can hurt sometimes
But it’s the only thing
That I know



Sukienka- QUEEN;
Szalik- ZARA;
Zakolanówki- H&M;
Kurtka- BERESHKA;
Torbka- KAZAR;
Buty- LASOCKI; 

    

8 komentarzy:

  1. hejj! :) całkiem fajna stylizacja ale czy na pewno akurat na okres zimowy? 1. Gołe nogi (poza zakolannikami)? 2. Sukienka też wygląda na zwiewną raczej niż trzymającą ciepło... Mimo wszystko super kolory i Ty - sympatyczna :) Wszystkiego dobrego dla Ciebie i "bliskiej Ci osoby" ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. szarości to zdecydowanie twój kolor ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładne zdjęcia :) zarówno te świąteczne jak i pozostałe :) świetny look, pasuje Ci taka stylizacja :)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się ta sesja, bardzo ładna, stonowana. Lubię bardzo kolor szary, a Tobie on bardzo pasuje ;
    wszystkiego dobrego w nowym roku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję miło słyszeć tak wiele miłych słów ? 😊
      Rownież życzę Szczęśliwego i dobrego Nowego Roku ! 😊

      Usuń

INSTAGRAM FEED

@evelaa