I don't need eyes to see

Hej, przychodzę z kolejną notką i z pytaniem. Czy tylko ja tak mam, że gdy bardzo dużo od kogoś oczekuję zawsze się zawiodę ? Nie wiem jak to jest. Kiedy wydaje mi się, że pewne, rzeczy są poukładane i na pierwszy rzut oka wygląda jakby wszystko co było zmieniło się na lepsze a potem pac i wszystkie kłamstwa wychodzą na jaw. Okazuje się, że wszystko w co się wierzyło to nie prawda i tak naprawdę nic się nie zmieniło. Wtedy przypominasz sobie ile minęło od ostatniego rozczarowania i widzisz jak cała praca poszła na marne bo nie dała efektów. Zastanawia mnie fakt czy to ze mną jest coś nie tak i ja jestem taka "lewa" że dałam się nabrać na tą otoczkę i tak naprawdę jestem nie wystarczająca. Czy to wina drugiej strony, która nie widzi, żadnych uczuć, ani starań, której kłamanie tak weszło w nawyk, że sama nawet się nie łapie kiedy kłamie. Najgorsza jest ta nie wiedza co będzie dale, czy się dobrze postępuje czy jednak nie. Jednak podwójne to wyzwanie, kiedy nie ma się do kogo zwrócić. Też macie takie sytuacje, w których nie wiecie co zrobić i cokolwiek nie zrobicie i tak będzie nie tak albo nie wiecie czym to zaowocuje w przyszłości ?
 Mam jednak cichą nadzieję, że nie macie podobnych sytuacji z których nie umiecie wyjść, ani nie zajmują Waszych całych myśli, tak samo jak mam nadzieję, że i ja znajdę jakieś dobre rozwiązanie z tej całej dziwnej sytuacja albo coś się wyjaśni i będę mogła podjąć jakąś dobrą decyzje, która mi nie zaszkodzi w przyszłości.

KOMBINEZON- F&F;
OKULARY PRZECIWSŁONECZNE- ALLEGRO;
BUTY- DEICHMANN;
BRANSOLETKA- APART;
TOREBKA- BOCO;
STRÓJ KĄPIELOWY- GATTA

6 komentarzy:

  1. O mamo jak tam pięknie! *.*
    Cudowne widoki i świetny strój kąpielowy :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe zdjęcia! :)
    Pozdrawiam, MÓJ BLOG! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny kostium kąpielowy <3
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie, ciepło , kolorowo, u nas niestety już jesiennie ;(
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  5. Wonderful collection of dresses I have seen here . They are really looking so pretty and will be best for the wear in parties. Thanks for sharing such a wonderful blogs here with us.And I actually think you can look great in these dresses boat neck dress.

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM FEED

@evelaa