What the Wonderful World

10:00


Witajcie drodzy czytelnicy, tak jak zapowiadałam wcześniej, postanowiła dodać post o którym pisałam we wcześniejszych notkach, w końcu udało mi się zebrać odwagę w sobie i zrobić post, typu fashion, kiedyś mój blog tylko z tego typu postów się składał ale potem coś się stało nawet nie pamiętam co, może nie rozgrzebujmy przeszłości liczy się tu i teraz. o to mój zestaw, mam nadzieję, że wam się spodoba i bardzo proszę o wyrozumiałość co do pierwszego postu fashion :)


Płaszczyk- H&M
Szalik- ZARA
Spodnie- no name
Buty- Marylin Monroe butik
Torebka- Kazar
Photo by Dawid Kalinowski

Kochani mam nadzieję, że zdjęcia się podobają i moja stylizacja również, chciałam tylko dodać, że przy przygotowaniu tych zdjęć nieźle się ubawiłam, kocham modę a przede wszystkim się nią bawić.Teraz wiem, że na pewno nie jest to ostatni post tego typu. W końcu na moim blogu pojawi się więcej mnie, To tyle na dzisiaj, TRZYMAJCIE SIĘ !   

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Ostatnie zdjęcie najładniejsze! :)

    http://mammotylki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz, a zdjęcia są naprawdę ciekawe ♥

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia, czuć tą wczesną wiosnę!


    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz prześlicznie, zauroczyła mnie ta stylizacja
    Poklikaj u mnie jeśli możesz w najnowszym poście

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Like us on Facebook

Like us on Instagram

Subscribe