Moje Bazgrołki

17:09


Hej dzisiaj postanowiłam, że przyjdę do was z filmikiem, na którym są moje szkice, oczywiście nie powstały one w mojej głowie, zostały zaczerpnięte w dużej mierze z internetu,ale wszystkie powstały z mojej ręki, zdecydowałam się nimi Wam pochwalić bo w końcu skończyłam swój szkicownik, oczywiście nie zaprzestaję na jednym, kupiłam sobie już nowy większy szkicownik i znowu wpadam w trans malowania i rysowania, to mnie na prawdę relaksuje. Poniżej macie filmik z całym moim szkicownikiem i rysunkami w nim. Mam nadzieję, że będziecie wyrozumiali bo nie potrafię tworzyć jeszcze w miarę dobrych filmików ale staram się,żeby to jako tako wyglądało.



A więc tak wygląda mój szkicownik, co prawda trochę amatorski ale dopiero wchodzę w ten wir.
A teraz kilka zdjęć mojego nowego szkicownika.


A już niedługo ruszam z notatkami modowymi ale czekam na polepszenie się pogody...
Dajcie znać jak się Wam podobają rysunki bo czekam na waszą opinię.

You Might Also Like

2 komentarze

Popular Posts

Like us on Facebook

Like us on Instagram

Subscribe