Fashion for healthy eating


Witajcie, ostatnio się dużo mówi o zdrowym odżywianiu, nie mam przesadnego hopla na punkcie tego wszystkiego, oczywiście stosuję się do nie których"reguł" jak można to tak nazwać, w sumie ten post powstał głównie dla tego, że mój narzeczony ostatnio bardziej postawił na zdrową żywność i dostaliśmy od mojego taty blender, który chciałam wypróbować ;)

Tak szczerzę nie będę Wam tu przynudzała o tym z czego jest ten koktajl, mogę powiedzieć że był pyszny, bo każdy potrafi sobie zrobić jaki chce i z czego lubi, ja zrobiłam go z tego co miałam pod ręką nie przygotowywałam się do tego jakoś specjalnie .


Może jeszcze w tym poście polecę moich ulubieńców bez których nie biorę długich relaksujących kąpieli, co ostatnimi czasy bardzo często się u mnie zdarza bo jestem aktualnie w trakcie sesji na studiach a, że ja jestem osobą, która stresuje się aż za nadto to takie kąpiele są wskazane, nie są to jakieś produkty z nie wiadomo skąd, można je znaleźć w Tesco .


A wy jak radzicie sobie ze stresem, i czy jesteście fanami przesadnego zdrowego odżywiania ? Czekam z niecierpliwością na wasze komentarze . 

4 komentarze:

  1. ja ostatnio wyciskam pomarańcze i różne owoce na sok :) to tak około 5 owoców dzień w formie domowego soku. :)
    Ooo te produkty fajnie wyglądają;moja babcia produkuję takie żele do kąpieli dla tesco :)

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też ostatnio zwracam większą uwagę na to co jem, ale staram się nie popaść w paranoję. A na stres najlepsza jest książka, dobra kawa i świeca zapachowa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie owocowe koktajle bardzo lubię, to dla mnie najlepsza "przekąska" :)

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM FEED

@evelaa