New friend

18:37


Witajcie,
Wiem, wiem miało być podsumowanie roku 2015 ale stwierdziłam, że jednak jest już trochę za późno na taką notkę, więc postanowiłam się z Wami podzielić naszym nowym pupilkiem a mianowicie psinką o imieniu Wizja, od jakiegoś czasu mieszkam z narzeczonym i bywało, że musiałam siedzieć sama podczas gdy on był w pracy więc stwierdził, że taki mały piesek to będzie coś pozytywnego tak się stało. Poniżej mam dla Was kilka zdjęć Wizji, która już się u Nas za klimatyzowała (jeśli mogę tak to ująć)



A tutaj powyżej moje dwa nowe nabytki, mianowicie, na zimne wieczory, świetna książka " Bóg nigdy nie mruga" i przepiękny kalendarz inspirujący na rok 2016 z Martyną Wojciechowską (Bardzo ją lubię jest dla mnie inspiracją )


Ma przepiękne fotografie jak i mnóstwo ciekawostek, jestem niesamowicie zadowolona z jego zakupu i z tego, że jeszcze udało i się go złapać bo poszedł bardzo szybko ze sklepowych półek.








Na pewno wielu z Was już to przeczytało ale ja jestem trochę ze wszystkim opóźniona,a ponoć trochę ta książka pomoże bo w sumie przechodzę teraz najcięższe chwile więc potrzeba mi niezłego kopniaka, do dalszego życie, bo póki co strasznie ubolewam na tym co spotkało moją rodzinę, na szczęście mam jeszcze sporo ludzi wokół siebie, którzy nie dają mi się poddać i na studiach i w życiu prywatnym i powiem szczerze, że taka psinka też wprowadza dużo uśmiechu i barw w moje życie ;)

A jak tam u Was  Kto z Was ma już ferie i jakie plany macie na ferie zimowe, bo pogoda sprzyja wszystkim narciarzom i osobom, które lubią sporty zimowe. Czekam na Wasze odpowiedzi w komentarzach, a jeśli ktoś chce się podzielić refleksjami na temat książki bądź czegoś innego również zapraszam. :)

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Genialny psiak! Ja Martynę Wojciechowską kocham. Jest cudną kobietą. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka słodka!

    Poklikasz w linki w najnowszym poście?
    Napisz w komentarzu jeśli klikniesz - wylosuję kilka osób i podam linki do ich blogów w następnym poście.
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny jest ten piesek ♥ A co do książki "Bóg nigdy nie mruga", to przed chwilą ją przeczytałam :D

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. jaki śliczny piesek! zazdroszczę, odkąd miałam 10 lat pytałam rodziców o psa. :)


    little-jay999.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Like us on Facebook

Like us on Instagram

Subscribe