Christmas Gifts

22:08


Witajcie Kochani !
W końcu udało mi się dotrzeć do siebie do mieszkania w Katowicach i w końcu mam dostęp do laptopa i moich zdjęć. Ale na początku jak tam się czujecie po dłuższej przerwie świątecznej, znowu trzeba wstawać do szkoły, na uczelnie czy do pracy ale popatrzmy na to z pozytywnej strony przynajmniej jesteśmy wśród przyjaciół a resztę jakoś ogarniemy. Ok dzisiejszy post mocno spóźniony bo z prezentami jakie otrzymałam na święta, po raz pierwszy tyle się tego nazbierało i wszystkie były tak trafione, że do teraz nie potrafię się nimi na cieszyć !
ale po kolei ;)




Tak właśnie to jest to od narzeczonego dostałam telefon, co prawda nie był to przez Niego planowany zakup ale sytuacja tego wymagała, bo ja oczywiście sierotka maryśka zgubiłam swój poprzedni telefon (dużo gorszy), który się niestety nie znalazł, z czym się wiązało to, że nie miał ze mną żadnego kontaktu i co zrobił ???  Kupił mi wymarzony telefon !!!
Śmieszna historia prawda ! :P I to miał być jego jedyny prezent na święta ale jak to Maksiu na jednym się nie skończyło. 





Kolejnym prezentem równie trafionym jest prześliczne etui na telefon, które dostałam tym razem od mojego kochanego braciszka Dawida, jak widać na zdjęciu wyżej z pięknymi złotymi bokami jak i różyczkami z drobnymi kryształkami Swarovskiego + do tego osłonka na przód ze szkła hartowanego. Jest przepiękne, wielki buziak dla Dawida !



Kolejny prezent tym razem od rodziny mojego narzeczonego, to książka z przepisami na drinki, jest świetna, w końcu będę mogła robić niesamowite drinki na domówkach, strasznie się cieszę z tego prezentu, bo nie powiem jak się dużo spędza czasu ze znajomymi warto coś takiego mieć, żeby czasem choć troszkę zaskoczyć !



Z tego podarunku też się niezmiernie ucieszyłam, mianowicie od niedawna mieszkam w nowym mieszkaniu wraz z narzeczonym i eksperymentuje w kuchni, czasami coś wyjdzie a czasem nie, ale to co wyjdzie warto mieć zapisane w takim przepiśniku, mega sprawa wszystkie potrawy, które uwielbiam w jednym miejscu ! Tu dziękuję mojemu dobremu koledze !




Mojemu kochanemu tatusiowi dziękuję za kosmetyki do twarzy, chyba wziął sobie do serc to, że cały czas jak wracam do domu to narzekam na brak płynu do demakijażu, że postanowił dać mi coś mega przydatnego, bez czego ani rusz ! Dziękuję tato !



Oczywiście tak jak wcześniej wspomniałam na telefonie od narzeczonego się nie skończyło, wiedział, że planuje kupić sobie cienie do powiek, więc postanowił uprzedzić mój pomysł i dostałam 4 paletki cieni ze sephory .



Na kolejny odstrzał idzie złota, brokatowa kosmetyczka, którą dostałam również od rodziny narzeczonego, jest bardzo pojemna a do tego stylowa i w super kolorze, dzięki niej, moje kosmetyki nie będą się walać po torbie, jest na prawdę piękna !



w kosmetyczce znalazłam taką cudną świeczuszkę, przepięknie prezentuje się w sypialni i idealnie pasuje do mojego zimowego wystroju !




Jak widać nie zabrakło również wina a dokładnie dostałam dwie butelki, Wino powyżej, jest jednym z moich ulubionych i dostałam je od rodziny Maksia a wino poniżej jest z Niemiec pierwszy raz je piłam ale jest bardzo ale to bardzo dobre, zresztą widać po butelce, że jest połowa i tą butelkę dostałam od Wujka od narzeczonego, który przyjechał do rodziny na święta. Bardzo mi miło za ten podarek, z całego serca dziękuję ! 






To już dwa ostatnie i również od narzeczonego ! złote wkrętki gwiazdeczki jak to powiedział mój kochany Maksiu, każda gwiazdeczka musi mieć swoją gwiazdeczkę na ziemi, pięknie się prezentują w moich uszach ! Z naszyjnikiem było troszkę inaczej bo dostałam go po wybiciu godziny 24 w Sylwestra, na dobry początek Nowego Roku jak twierdzi Maks.I tutaj chcę najbardziej chyba podziękować właśnie Jemu za te wszystkie prezenty, mój prezent dla Maksia był skromniejszy. Mimo wszystko chcę zaznaczyć, że z Tego wszystkiego największym prezentem jesteś Ty Kochanie i to, że w najcięższych chwilach takich jak zaginięcie mojej mamy, zawsze ale to zawsze byłeś jak najbliżej i zawsze miałeś czas na to, żeby się zatrzymać w swoich innych ważnych sprawach i przytulić tak po prostu i tego nie przebije, żaden telefon, biżuteria czy kosmetyk i to jest dla mnie najcenniejsze ! To że mogę na Tobie POLEGAĆ !  



Kończąc ten cały wywód, nie mam na celu się przechwalać, tylko podzielić swoją radością, której ostatnio brakowało bo niestety w moim domów ostatnio wiele się nie przyjemnych chwil wydarzyło i może te święta nie były idealne bo brakowało nam mamy ale dzięki tym wszystkim bliskim i ludziom, którzy przy mnie byli podczas tych świąt wpadło dużo promieni do domu i do mojej rodziny. Jesteście dla mnie takimi dobrymi promyczkami i bardzo was wszystkich, powiem odważnie kocham. Z tego miejsca dziękuję wszystkim, którzy się angażowali w święta  ale również moim czytelnikom, bo dostałam wiele maili z mega dawką nadziei i pozytywnej energii . Dziękuję !

A niebawem kolejna notka, również spóźniona bo z podsumowaniem 2015 roku, mam nadzieję, że zajrzycie :)
Trzymajcie się ciepło ! :*







  









You Might Also Like

5 komentarze

  1. Zazdroszczę przepiśnika! Wspaniałe prezenty. Życzę wszystkiego dobrego w nowym roku. Mam nadzieję, że udało Ci się pozbyć maski i teraz na Twojej twarzy gości prawdziwy uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super prezenty ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna jest ta biżuteria, po prostu cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne są te prezenty :)

    http://mylittlelifex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Like us on Facebook

Like us on Instagram

Subscribe