Mix Inspiration

16:34

Z racji tego, że przez święta jestem w domu i nie mam dostępu do swojego laptopa co wiąże się z brakiem zdjęć postawiłam dzisiaj na post z kilkoma inspiracjami, żeby nie było, że blog poszedł w zapomnienie.








T są ostatnio moje ulubione inspiracje, które pochodzą z sieci...
Wiem, że to mało ale nie chcę, żebyście o mnie zapomnieli ... Po Sylwestrze mam dla Was przygotowaną notkę, a póki co macie już jakieś plany na sylwestra ???
Czekam na Wasze odpowiedzi.
Trzymajcie się ciepło :)

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Świetne inspiracje :) Ten piesek jest uroczy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Inspiracje to czasami najlepszy pomysł na post, zwłaszcza gdy nie mamy zdjęć itp . Ja sylwestra spędziłam w domu z koleżanką, ale nudy nie było :)
    Szczęśliwego Nowego Roku ! :)

    http://mylittlelifex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super inspiracje. Pierwsze zdjęcie jest bardzo klimatyczne. :)

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Like us on Facebook

Like us on Instagram

Subscribe