Coraz Bliżej Święta !

10:30


Witajcie kochani !
Zapewne wiecie i troszkę się spóźniam z tym postem ale zbliżają się święta, radosny czas, juz pomału czuję ten klimat, co prawda ludzie są troszkę bardziej zdenerwowani w okresie przed świątecznym i mają różne humorki bo ciągle gdzieś gonią... (za prezentami)
W minioną sobotę był Mikołaj, mam nadzieję że nikt nie został poszkodowany.... ?
Ja zostałam bardzo mile zaskoczona ! Od narzeczonego dostałam perfum, który macie okazję oglądać na zdjęciach... A od Jego mamy - prześliczny kubeczek z reniferem, prawda że słodki ;)  
Zapraszam Was do dzielenia się waszymi prezentami w komentarzach, bo jestem bardzo ciekawa jak u Was miną mikołajkowy dzień .
W ostatni wtorek razem z siostrą narzeczonego Madzią i koleżanką Beatą wybrałyśmy się na balet dokładnie na "Jezioro łabędzie" i powiem tyle, było AWESOME ! Po raz pierwszy byłam na czymś takim, ale opłacało się ! Więc z tego miejsca chcę bardzo podziękować Magdzie, za bilet i miły wieczór !
Pewnie zauważyliście też, że bardzo dużo tu zdjęć owoców, a to dlatego, że postanowiłam się zdrowo odżywiać, tak wiem ten temat jest teraz bardzo modny na blogach ale zaryzykuję. Od dziecka zawsze uwielbiałam owoce i pozostało mi to do teraz. Ale to na razie tyle co mam do powiedzenia na ten temat, żeby Wam nie zanudzać bo pewnie wszędzie już o tym czytacie :)

You Might Also Like

9 komentarze

  1. Przecudne zdjęcia i super perfum miała go moja koleżanka, bardzo ładnie pachnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczne te zdjęcia
    http://happinessismytarget.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. Super prezenty i zdjęcia :) Ogolem masz ciekawy blog. Obserwuje :)

    nieszablonowyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny ten kubeczek, taki uroczy! No i jaki masz brzuszek fajny! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kubek słodziutki! Ja dostałam płytę, na której bardzo mi zależało oraz białe lampki^^ Uwielbiam świąteczną atmosferę, która powoli już daje o sobie znać i wita mnie na każdym kroku! :D

    Pozdrawiam, atramka xx

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny kubek :D

    http://mylittlelifex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten kubek śliczny, fajnie, że Mikołaj przyniósł ci takie super prezenty. Powodzenia w zdrowym odżywianiu! :D
    http://nothinghappenswith.blogspot.com/2015/12/what-gifts-do-i-want-for-christmas.html

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Like us on Facebook

Like us on Instagram

Subscribe