Part of Me

12:00



Kochani, dawno mnie tu nie było, ale miałam pewne powody, chyba jestem już gotowa by dalej blogować. Ostatnimi czasy miałam zepsutego laptopa, przeprowadzka do Katowic, rozpoczęcie się roku akademickiego i co najważniejsze co na mnie wpłynęło, zaginięcie mojej mamy...




Strasznie mi ciężko i nie mówię, że już mi przeszło ale muszę zacząć znowu coś robić i nie myśleć o Niej, strasznie tęsknie, nie wiem gdzie może być i czy  nic jej nie jest,bardzo się martwię, te wszystkie myśli się we mnie kumulują, tak, że czasem nie mogę oddychać ...






Codziennie muszę ubierać maskę z uśmiechem, że wszystko gra, skupić się na studiach, przez to wszystko mam wrażenie, że niektórzy przyjaciele się odwrócili, chyba ich obarczam zbyt dużą odpowiedzialnością, czuję się przez ich brak czasami tak ogromnie samotna, marzę o tym aby w końcu zdjąć tą maskę z fałszywym uśmiechem i zacząć się śmiać tak jak kiedyś...
  







Teraz już chyba przez jakiś czas nic nie wróci do normy,nie wiem jak sobie dam z tym wszystkim radę ...







You Might Also Like

2 komentarze

  1. Bardzo mi przykro z powodu twojej mamy. Wiem, że łatwo się mówi osobą stojącym z boku, ale czas leczy rany. Przyjdzie taki dzień, że nauczysz się znów śmiać i będzie to na prawdę szczere.
    Trzymaj się mocno, ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogromnie smutna wiadomość.. Z całego serca życzę odnalezienia się mamy całej i zdrowej. Natomiast przyjaciele, którzy odwracają się w takiej chwili przyjaciółmi nie są i nie zawracaj sobie głowy ich stratą.

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Like us on Facebook

Like us on Instagram

Subscribe