Most beautiful day in my life

21:07

Witajcie, postanowiłam, że znowu coś napiszę mimo ciężkiego okresu jaki teraz w swoim życiu przechodzę, postawiłam dzisiaj na pozytywny post, a mianowicie mija już pół roku od kiedy jestem zaręczona, nie obchodzę czegoś takiego jak rocznice zaręczyn ale to temat wesoły a i przyszła mi ochota trochę się pochwalić (wiem, że tonie ładnie ale co chwila widzę kogoś kto publikuje jakieś zdjęcia ze szczęśliwych chwil swojego życia) i tak cofając się wstecz, u mnie nie było takiej fotorelacji w sumie jednego z najważniejszych chwil życia, A że teraz jest nie za wesoło lubię wracać do tego momentu, zwłaszcza, że Maksik bardzo często mi o tym przypomina, takimi skromnymi gestami jak kupienie mi kwiatów (co swoją drogą jest bardzo miłe bo jak każda kobieta uwielbiam dostawać kwiaty :))  
A oto mój piękny pierścionek zaręczynowy, który z dumą nosze na serdecznym paluszku prawej dłoni, zawsze jak na niego spoglądam migocze wesoło w świetle .
Tak swoją drogą moja Lilusia chyba również uwielbia kwiaty!
Ale chyba trochę inaczej niż my kobiety, woli je wąchać a potem konsumować :) 

A Wy macie jakieś swoje szczęśliwe chwile do których uwielbiacie wracać, a może również lubicie być obdarowywane kwiatami tak jak ja, jeśli tak napiszcie o swoich szczęśliwych chwilach albo ulubionych kwiatach w komentarzach, Czekam z niecierpliwością, żeby móc choć na chwilę umilić sobie nimi czas.

You Might Also Like

9 komentarze

  1. Cudowne zdjęcia, a pierścionek po prostu przepiękny . Szczerze powiedziawszy to ja nigdy nie dostałam kwiatów, choć bardzo bym chciała . Ostatnio w moim zyciu nie ma szczęśliwych chwil, gdyż zdałam sobie sprawę, że na zawsze straciłam swoją miłość, co bardzo mnie boli ;(

    http://mylittlelifex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jeszcze nie wszystko stracone ! Jesteś młoda może ta miłość o której myślisz, że była jedyna wcale taka nie była, na pewno jeszcze nie teraz byłą Ci pisana ! Musisz być cierpliwa, wiem bo sama, to przezywałam zanim poznałam moją obecną miłość, Wszystko przed Tobą trzymam kciuki !

      Usuń
  2. Świetne fotografie - to po pierwsze! Pięknie wykorzystałaś płatki róż. :) Po drugie - gratulacje z okazji zaręczyn! Trzymam kciuki za Wasze szczęście!

    OdpowiedzUsuń
  3. woooow:) piękne zdjęcia i piękny pierścionek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Róże i pierścionek - piękne! *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulacje! piekne zdjęcia!

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne ci zdjęcia wyszły! <3

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nice Post. Please add your blog to BloggerPride Blog Directory : www.bloggerpride.blogspot.in

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Like us on Facebook

Like us on Instagram

Subscribe