Holidays So Beautiful

10:00




Witajcie po dłuższej nie obecności na blogu, to nie jest jakieś takie moje nie dopatrzenie tylko zbyt wiele teraz miałam na głowie a w dodatku byłam odcięta od internetu bo zaraz po mich wakacjach z narzeczonym, szykowaliśmy się do przeprowadzki do naszego nowego mieszkania, ale już ten najgorszy okres mamy za sobą.










 Wakacje spędziliśmy w Chorwacji, niektórzy mówią, że jesteśmy bardzo odważni jadąc w ostatnim tygodniu września, bo pogoda nie jest już taka pewna ale zaprzeczę temu wszystkiemu, było bardzo ładnie, co zresztą ze zdjęć widać, mieliśmy naprawdę fajny hotel zaraz przy morzu, z okna widzieliśmy rozciągające się morze i piękne góry, tak pięknego miejsca jeszcze w życiu nie widziałam. Aż żal było wracać.






































Udało nam się potaplać w bardzo słonym morzu, poopalać a nawet pozwiedzać stare miasto Labin .
A najbardziej śmieszyły mnie ciekawskie mewy, które potrafiły bardzo blisko podejść i przeszukać koc, w poszukiwaniu jedzenia.

Uwielbiałam szczególnie wspólne wieczory przy drinku albo winie, mój narzeczony potrafi być bardzo romantyczny
Jednym słowem wakacje marzenie, a teraz trzeba zmierzyć się z szarą rzeczywistością.


































You Might Also Like

5 komentarze

  1. dziękuję:)
    w Chorwacji byliśmy kiedyś jakoś w kwietniu i chociaż wybraliśmy się na zwiedzanie, pogoda dopisała również na morskie kąpiele, nie ma reguły

    piękna kobieta z Ciebie!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jezu, jak tam pięknie! Dzisiaj w mojej miejscowości spadł śnieg, więc powinnaś mieć zakaz publikowania takich cudnych fotek, jak ja tęsknię za taką pogodą! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia. Dzięki za trochę słońca, gdy za oknem zimno :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w Chorwacji byłam dwa lata temu i też się zakochałam :)

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. chciałabym do Chorwacji, w te wakacje jednak pojechałam na Krete. :)

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Like us on Facebook

Like us on Instagram

Subscribe