Once there was a different world...



Hej Wszystkim, niektórzy z Was skończyli już wakacje i pora wrócić do szkoły, znam ten ból, ale poniekąd w szkole też może być fajnie i nie oznacza to końca rozrywki, jeszcze pozostają weekendowe wypady póki jest pogoda. 





Ale nie o tym chciałam dzisiaj pisać. Jak widzicie dzisiaj postawiłam na trochę zdjęć z moją drugą połówką, w sumie o tym będzie post...
Chociaż czasami nam ciężko i mamy dość siebie nawzajem, zawsze jesteśmy gotowi pomóc sobie nawzajem. Miewamy różne humorki (szczególnie ja) to jesteśmy w stanie się do siebie przytulić.
Ostatnio bardzo mało tu zaglądałam i pisałam, co nie znaczy, że zrezygnowałam z tego bloga...  




Po prostu wiele, się teraz w moim życiu dzieje,nie zawsze sobie z tym wszystkim radzę, od kilu miesięcy jesteśmy zaręczeni, z czym wiąże się wiele, czasami mam wrażenie, że nie podołam tym wszystkim obowiązkom, które mnie czekają, z drugiej strony, jestem pewna, że bez Niego w moim życiu było by nudno, jest dla mnie wszystkim, podporą, pocieszeniem, często mnie bawi i rozśmiesza, mimo, że jestem czasami na Niego zła...

Zasługuje na wszystko co najlepsze, bo nigdy się nie odwrócił, kiedy go potrzebowałam, to jen największa obawa, że go zawiodę i rozczaruję.
Tak, żeby nie przedłużać, nie chcę się tutaj żalić ale musiałam się z kimś podzielić tym co leży mi na sercu. Zdjęcia które tutaj umieściłam w notce odzwierciedlają, to jacy jesteśmy szczęśliwi ze sobą.

Morałem tej notki jest to , że każdy z nas ma na świecie gdzieś swoją drugą połówkę, która czeka na pierwsze spotkanie a zarazem nasze najszczęśliwsze chwile, które zapamiętujemy zazwyczaj związane są z drugim człowiekiem, który sprawia, że się śmiejemy w moim przypadku jest to Maksiu czy Artur i Wojtek (o nich w innej notce). Dlatego pozwolę sobie tutaj podziękować mojemu ukochanemu narzeczonemu  za to, że po prostu zawsze jest! tylko tyle, bo jak bym miała to wszystko tutaj wypisać to notka by się chyba nigdy nie kończyła :) DZIĘKUJE KOCHANIE ! JESTEŚ JEDYNY I NIE POWTARZALNY !
A Wam Kochani, życzę abyście też znaleźli kogoś takiego kto będzie o Was dbał i doprowadzał do śmiechu a także tego, żebyście się nigdy nie pogubili wśród tych wszystkich rzeczy materialnych ale pamiętali, że to ludzie i razem spędzone chwile dają prawdziwe szczęście


Możecie mnie również znaleźć na innych portalach społecznościowych :

8 komentarzy:

INSTAGRAM FEED

@evelaa