Koncert

12:00



Witajcie, dzisiaj nie będzie, żadnych zdjęć oprócz tego zdjęcia powyżej, postanowiłam zrobić coś nowego. Zrobiłam foto relacje z ostatniego wydarzenia tzn. koncertu Rafała Brzozowskiego,który odbył się w Raciborzu.

To moje pierwsze takie wideo i mam nadzieję, że nie będziecie oceniać zbyt surowo, ale też czekam na waszą subiektywną ocenę, gdyż w przyszłości chcę coś w tym kierunku robić i każda opinia pozwoli mi, rozwinąć się i dojść do jakiejś tam perfekcji.
Czekam na Wasze opinie w komentarzach.







You Might Also Like

10 komentarze

  1. Jak dla mnie to video jest super! Widoczne są drgania ręki, ale wiadomo, to koncert i nie da się nagrywać idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też zauważyłam, że za bardzo mi drga ręka ;) Powinnam nagrywać na statywie :)

      Usuń
  2. też chce iść na taki koncert :) fajne video :*

    http://nikoladrozdzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wciąż czekam na jakiś większy koncert w moim mieście. :) Świetne zdjęcie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas ostatnio był Linkin Park, ale niestety nie miałam na nim być :)

      Usuń
  4. Dawno nie byłam na koncercie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak na pierwszy raz jest naprawdę super! Faktycznie ręka trochę drży, ale jest ok :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, wiem na co zwrócić uwagę następnym razem ;)

      Usuń

Popular Posts

Like us on Facebook

Like us on Instagram

Subscribe