How happy is the blameless vestal's lot.

11:00




Kochani, niestety mam strasznie ostatnio mało czas na zdjęcia dlatego, tak mało notek ale udało mi się dzisiaj spiąć tyłeczek i zrobić zdjęcia, Mam nadzieję, że Wam się spodobają , a jak Wam wakacje mijają ??? Czekam na Wasze relacje w komentarzach ! ;)


"Przejmuj się, ale nie za bardzo. Przyjmuj odpowiedzialność, ale się nie obwiniaj. Chroń, ratuj, pomagaj,ale wiedz kiedy zrezygnować."
- Barandon Sanderson, "Droga Królów"





A tu mam dla Was coś co jest mega super ! Posłuchajcie sami :




You Might Also Like

6 komentarze

  1. zdjęcia bardzo piękne :) wakacje świetne, choć połowa planów nie spełniona a minęły jak zwykle z zawrotną prędkością :)

    Dziękuję za komentarz i zapraszam na nowy post!
    blog - klik♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! ;) Mnie również w zawrotnym tempie mijają wakacje :)

      Usuń
  2. Świetne zdjęcia. Jesteś bardzo kreatywną osobą! :)
    Co do wakacji, to cóż, niestety nie każdy je ma. Ale za to mogę się wypowiedzieć co do lata, a mija ono bardzo szybko i bardzo różnorodnie, ale zawsze aktywnie :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś niesamowita, uwielbiam Twoje zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Like us on Facebook

Like us on Instagram

Subscribe