Love will Remember



Dzisiaj przygotowałam dla Was notkę z mojego wypadu wraz z mym Lubym do Zoo w Ostravie. Dzień był zaplanowany przez Maksia, co mnie zaskoczyło bo dawno już myślałam o takim wypadzie, co prawda nie wybraliśmy sobie do tego najlepszej pogody ale potem się rozpogodziło.nie ma słów jakimi mogłaby opisać jak było- nieziemsko, fajowo, super, megaśnie, haha te słowa nie oddają tego jak wspaniała była ta wycieczka, muszę tu publicznie napisać, że to wszystko za sprawa mego wspaniałego mężczyzny, który zorganizował mi niespodziankę, która w całości wyszła !!! 
Dziękuję Ci bardzo, bardzo za pomysłowość i zorganizowanie wolnego czasu !

A teraz pora na dużą dawkę zdjęć, mam nadzieję, że się spodobają, czekam na waszą opinie.

























3.Mój Kochany Narzeczony  12. mały słonik, który przyszedł na świat w tamtym roku 13. My :* <3 18. Karmimy Kozy (ps. niezły fun) 25.Gepard, który bawi się jak kotek 

Więcej na temat ZOO w Ostravie tutaj: KLIK

11 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
  2. też mam w planach post ze zdjęciami z Zoo, ale w Gdańsku :) uwielbiam zwierzęta!
    blog: optymistka. | fanpage

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponoć te Zoo w Gdańsku tez jest świetne ;)

      Usuń
  3. Piękne zdjecia i super zwierzątka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne zdjęcia, sama chętnie wybrałabym się do zoo :)

    Dziękuję za komentarz i zapraszam na konkurs, który organizuje z dwoma blogerkami! Do wygrania książka + post promujący!
    blog - klik♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło mi to słyszeć ! :) Pewnie na pewno zajrzę ! :)

      Usuń
  5. Miło, że Twój mężczyzna zorganizował takie wyjście :). Zdjęcia są przepiękne, a ja sama uwielbiam ZOO :). Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się kochany jest ! ;) Dziękuję !

      Usuń

INSTAGRAM FEED

@evelaa