Eva Minge Book




Witajcie, dzisiaj przychodzę do Was z inną notką niż zawsze, otóż przychodzę z książką napisaną przez Ewę Minę, za tytułowaną "Życie to bajka". Zapewne zapytacie, jak wpadła ta wspaniała książka w moje ręce, kupił ją sobie mój kolega, który mi ją polecił, gdy skończył czytać, pożyczył mi ją do poczytania. Powiem szczerze że bardzo mnie wciągnęła, ponieważ mam podobnie, tak jak ona priorytety, chce w życiu kierować się marzeniami, chcę po sobie coś zostawić, jak i pokładam dużą nadzieję w ludziach, podobnie jak Ewa uważam, że jeżeli żyjemy i traktujemy ludzi z odpowiednim szacunkiem to to do nas wraca wcześniej czy później, tak samo jest z negatywnymi uczuciami, ta książka naprawdę mnie zainspirowałam, mam duszę artystki, podobnie jak ona, niesamowicie dużo przeszła, co robi na mnie niesamowite wrażenie, W książce nie tylko zawarte są wskazówki modowe, ale i opis jej ciężkiej drogi do sukcesu, dzięki te książce zaczęłam ją podziwiać. W książce znajdziecie, mnóstwo życiowych rad, jak i rad dotyczących sukcesu, jak go osiągnąć i utrzymać, tylko ciężka praca zaowocuje. Wzruszyły mnie również opowieści z prywatnego życia Ewy, w książce oprócz tego wszystkiego co wymieniła powyżej, znajduje się sporo zdjęć, co mi się bardzo podoba i co pozwoliło mi spojrzeć na jej historie nie tylko oczami wyobraźni ale i zdjęciami . Nie chcę wszystkiego zdradzić dlatego też zachęcam do sięgnięcia do tej książki w wolnej chwili.
Jednym zdaniem, bardzo mnie zainspirowała, w końcu odważyłam się zrobić coś w kierunku tego co kocham i spróbować dążyć do tego, aby w przyszłości pracować w tym kierunku, który kocham.
Serdecznie polecam ta książkę! Bo jest na prawdę niesamowita !  
Daje niezłej motywacji i kopa do działania !



Ewa Minge urodziła się 23 maja 1967 roku w Szczecinku. Projektanta mody. Jest autorką luksusowej linii EVA Minge, która obejmuje kolekcje sportowe, weekendowe, biznesowe, koktajlowe, wieczorowe oraz couture. Jej kreacje były prezentowane w Nowym Jorku, Mediolanie, Paryżu, Rzymie, Montrealu, Moskwie, Barcelonie, Berlinie, Wiedniu, Dubaju. Zajmuje się też architekturą, wzornictwem przemysłowym i tworzeniem akcesoriów takich jak okulary, obuwie, biżuteria. Za wyjątkowe osiągnięcia w projektowaniu mody i dóbr luksusowych nagrodzona International Star Diamond Award przez The American Academy of Hospitality Sciences. Ma dwóch dorosłych synów: Oskara i Gaspara. 



Projekt kobiety z moich snów. Szczęśliwa, opatulona, kiedy trzeba, miękko i wygodnie. Ubranie powinno wręcz pieścić w niektórych sytuacjach. Lubie tworzyć całe kolekcje. Każdy szczegół. Kiedyś byłam maksymalistyczna w swoich wizjach. Od lat stosuję minimalizm z architektonicznym pazurem konstrukcji, która podkreśla naturę mojej kobiety, jej zalety, charakter pracy, porę dnia, roku i nastrój. 

A teraz kilka zdjęć z pokazu lookbook Paryż z oficjalnej strony evaminge.com na którą serdecznie zapraszam, tam znajdziecie więcej zdjęć i pokazów.


Lookbook Paryż, BLACK BUTTERFLY Haute Couture Collection, Źródło: evaminge.com
Lookbook Paryż, BLACK BUTTERFLY Haute Couture Collection, Źródło: evaminge.com
Lookbook Paryż, BLACK BUTTERFLY Haute Couture Collection, Źródło: evaminge.com
Lookbook Paryż, BLACK BUTTERFLY Haute Couture Collection, Źródło: evaminge.com


Zdjęcia zostały wykonane przeze mnie.
Zdjęcia kreacji zostały zapożyczone ze strony: evaminge.com 
Cytaty z książki "Życie to bajka"- Ewa Minge

14 komentarzy:

  1. very nice!!!now i follow you on ,instagram,bloglovin,google+, y facebook i hope you follow me too!!kiss

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo barwna z niej postać, uważam, że jej projekty są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również tak uważam, podoba mi się również jej sposób bycia i podejście do życia ! ;)

      Usuń
  3. Wygląda ciekawie jednak jej wygląd mnie przeraża ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma swój styl, ale powiem szczerze, że ją bardzo lubię, a książka fenomenalna ;)

      Usuń
  4. Na pierwszy rzut oka widać staranną i ładnie opracowaną oprawę graficzną, hm może się skuszę jeśli kiedyś przy okazji napotkam w księgarni:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się osobiście bardzo podoba sposób ułożenia tej książki :)

      Usuń
  5. jeśli będę miała okazję, to z przyjemnością sięgnę po tą książkę :)
    blog: optymistka. | konkurs u mnie ♡

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM FEED

@evelaa