Beautiful Sunset

09:25


I like dream when I see the beautiful sunset !



Witajcie Kochani, z racji tego, że ostatnio mieliście multum zdjęć mojej osoby, to dzisiaj przychodzę do Was, z nietypową notką. Chciałam się z Wami podzielić moim piękny widokiem, który mam za oknem podczas zachodu słońca, widzę go każdego wieczora a zachwycam się nim za każdym razem jak dziecko i co najważniejsze, nie muszę wcale wyjeżdżać nad morze.


Piękny prawda, tak to już jest jak się ma duszę artysty... 
Gdy tak patrzę na to słońce latem marzę sobie, że jestem w jakimś piękny miejscu gdzie akurat spędzam wakacje. A wy Macie jakieś ulubione powtarzające się wydarzenia na, które się cieszycie jak dzieci ? Jeśli tak to podzielcie się nimi ze mną w komentarzach ! :) 

You Might Also Like

8 komentarze

  1. Również uwielbiam zachód słońca :) zwłaszcza, kiedy obok mnie siedzi mój mężczyzna :). Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie jeśli ukochana osoba jest w pobliżu to jest idealnie :)

      Usuń
  2. Piękne jest to drugie zdjęcie. A zachody słońca nad morzem, mmmm... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bomba. Świetny pomysł z firanką.

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Like us on Facebook

Like us on Instagram

Subscribe