Sailing

Kochani, zbliżają się do nas wielkimi krokami wakacje, zostały już ostatnie dni szkoły,studiów, a nawet i Ci co pracują z niecierpliwością czekają na swój urlop.

Co prawda jestem jeszcze w trakcie sesji ale ileż można siedzieć nad książkami, notatkami, postanowiłam skorzystać z pięknej pogody i w końcu rozpocząć sezon rowerowy i zrobić coś dla zdrowia.

Na zdjęciach uwieczniłam piękne widoki na Ośrodku Pod Żaglami w Stodołach...
Pięknie prawda ??? A to dopiero początek, zobaczycie co się będzie tam działo przez wakacje...

Ja też z niecierpliwością czekam na wakacje, co prawda zamierzam pracować ale mam nadzieje, że nie zabraknie mi również różnych atrakcji w słoneczne dni, co wiąże się z tym, że mam taką cichą nadzieję, że spędzę troszkę więcej cudownych chwil z moim narzeczonym. 
Póki co zostawiam Was z moimi zdjęciami i wracam do rzeczywistości.

I found a place in your soul where I hide my fears.
Unbeliveable fear.

I wanna be close to you, only you, armour to come out brave,
time after time we rose and fell, through the winds of change like a spell


1. Jachty- uwielbiam na nie patrzeć  3. ulubiony plecaczek wraz z prowiantem 9. moja skromna osoba

9 komentarzy:

  1. podoba mi się to miejsce, wygląda tak spokojnie i odprężająco :)

    Dziękuję za komentarz i zapraszam na nowy post!
    blog - klik♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, można tam się zrelaksować, jak i troszkę pomyśleć :)

      Usuń
  2. Piękne miejsce... udanych wakacji:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow fajne miejsce, wydaję się takie relaksujące. :D

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super fotki, ja już mam wakacje ale chciałbym znaleźć prace chociaż na pół etetu;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ja też szukam, ale mam też cichą nadzieję, że będzie taka, którą będę lubiła bo to jest najważniejsze :D

      Usuń
  5. Niesamowite, zdjęcia jesteś bardzo utalentowana ! Oby więcej takich notek było !

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM FEED

@evelaa