Don't worry be happy.

Witajcie !

Zaniedbałam ostatnio trochę bloga ale wierzcie miałam tyle spraw na głowie, że totalnie o nim zapomniałam i nie powiem oglądalność gwałtownie spadła... Ale teraz przez święta czas to nadrobić !

  Tak powyżej na zdjęciu to mój szkic, ostatnio rysowanie, malowanie bardzo dobrze na mnie działa, zaczynam na poważnie się zastanawiać nad studiami zaocznymi na ASP ale zobaczymy czy uda mi się coś zaoszczędzić bo nie powiem trochę kasy trzeba zainwestować w nie ...


Dzisiaj tylko taki miks zdjęć wykonanych przeze mnie a na samym dole macie mnie.

Kochani z racji, że Święta się zbliżają wielkimi krokami pragnę waz złożyć najlepsze życzenia:
Życzę Wam, Kochani,
aby te święta wielkanocne
wniosły do Waszych serc
wiosenną radość i świeżość,
pogodę ducha, spokój, ciepło i nadzieję.



9 komentarzy:

  1. Świetny rysunek, masz talent !

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia. :D nie miałam tych perfum, ale przez foty kusisz. xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę polecam bardzo ładnie pachną i długo utrzymują zapach na ciele.

      Usuń
  3. super zdjęcia :)

    dziękuje ślicznie za komentarz ♥
    LIFE PLAN BY KLAUDIA

    OdpowiedzUsuń
  4. Kilka osób ode mnie wybiera się na ASP :) Nawet jeśli się nie uda, to warto spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. rysunek genialny, masz wielki talent! :D

    blog - klik♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem, czy nie powinnaś zapisać się na jakiś kurs rysunku, czy coś, dobrze ci idzie, ja sama ukończyłam taki kurs i jestem zadowolona
    ___________zapraszam na mój kanał na yt, najnowszy haul:

    https://www.youtube.com/watch?v=F_KQv78DIg4

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ostatnio o tym myślałam i chyba tak zrobię, dzięki za poradę ! :)

      Usuń
  7. Boski rysunek, naprawdę masz talent :o *_*
    Świetne zdjęcia masz <3

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM FEED

@evelaa