25/02/15

Kochani dawno nic nie dodawałam ale to dlatego, że brak fotek i brak czasu na ich zrobienie,jednak już w niedzielę powinna się pojawić notka trochę zaległa ale mimo to chcę ją opublikować mianowicie notka będzie dotyczyła walentynek, które spędziłam wraz z moim chłopakiem w moim ulubionym mieście Krakowie.


Powyżej dwa zdjęcia zrobione niedawno, zainspirował mnie Wojtek, którego pozdrawiam i dziękuję za użyczenie dwóch modeli działających !starych aparatów ze swojej dużej kolekcji.   Trzymajcie się ciepło, a niedługo relacja z Krakowa .



7 komentarzy:

  1. Hi, i thіnk that i sɑw you visited my weblog thbus i
    ϲame to “return tɦe favor”.I ɑm tгying tߋߋ find things to improvve my
    website!І suppose іts okk tօ use ѕome of ƴоur ideas!!


    mʏ weblog :: fdgdg

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia, bardzo inspirujące. Jestem ciekawa relacji z Krakowa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No zdjątka fajne a juz zwlaszcza z tym pieknym brzusiem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja również czekam już na Kraków :)
    http://odrobina-ciepla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post naprawdę mi się podoba,świetnie piszesz.Lubię tu zaglądać Kiedy kolejna notka ? . Kochana mam to ciebie ogromną prośbę dla ciebie to chwila a dla mnie to naprawdę ważne możesz po klikaci w linki odwdzięczę się z góry dziękuję :)
    Pomożesz mi ? Poklikasz ? Byłabym wdzięczna. http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zdjęcia, uwielbiam motyw starego aparatu, są rewelacyjne :)

    jestemjessy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny model <3 będą jakieś efekty? i czekam na zdjęcia z Krakowa wobec tego:)

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM FEED

@evelaa