07/01/15

19:22

Witam, w Nowym Roku 2015 mam nadzieję, że udało Wam się spełnić już jakiekolwiek, postanowienia Nowo Roczne ! A jak jeszcze nie to nie poddawajcie się ! Ja cały czas walczę żeby mi się udało


Teraz przede mną ciężki okres, ponieważ zaczynają się na studiach zaliczenia, sesje i egzaminy...
Trzymajcie za mnie kciuki, żebym wszystko pozaliczała 
A teraz kilka moich ulubionych aktualnych zdjęć



Zdjęcia wykonane przeze mnie i Dawida...
Na zdjęciach ja i mój chłopak Maksymilian...

You Might Also Like

11 komentarze

  1. Nominowalam ciebie do Liebster Award! Zapraszam na moj blog :) patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj zazdroszczę Twojemu chłopakowi, że ma tak piękną i ambitną dziewczynę, Nie chcę ale muszę to napisać...
    Pięknie razem wyglądacie ;) Mam nadzieje, że doczekam się tak pięknej dziewczyny jak Ty :)
    Pozdrawiam L.

    OdpowiedzUsuń
  3. wygladacie swietnie!:)v xx
    ngvyen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie razem wyglądacie....
    wszystkiego najlepszego w Nowym Roku:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zdjęcia. :D Powodzenia na studiach. :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia na studiach :))
    śliczne zdjęcia <3

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Like us on Facebook

Like us on Instagram

Subscribe