11/12/14

14:12



Witajcie !
Przychodzę do Was dzisiaj z nowymi zdjęciami, mianowicie miałam je już wcześniej dodać ale jakoś nie miała zbytniej weny.
Zdjęcia są głównie z Krakowa, w którym miałam okazje być w ubiegłą niedzielę z moim Chłopakiem (zdjęcie powyżej) z okazji Mikołaja .
Nawet nie wiecie jak bajecznie tam było, cały Kraków jest przygotowany na święta. Cały ten jarmark, ludzie kupujący ciasteczka, ozdoby choinkowe, dziergane skarpety i te dzieci po przebierane w aniołki i diabełki śpiewające kolędy. Aż poczułam ten klimat zbliżających się Świąt.


  
Te ostatnie zdjęcie jest z Katowic, z parku nie daleko mojej uczelni.
Chciałam się Was zapytać co sadzicie o podpinaniu np do mostu podpisanych kłódek (imię i imię partnera) i czy może ktoś z Was tak już zrobił ? 

You Might Also Like

13 komentarze

  1. Uwielbiam takie zdjęcia! Chcę więcej! Co do kłódek, to ja się w to nie bawię...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. postaram się aby było więcej, dziękuję za miły komentarz

      Usuń
  2. Hi, I would like to subscribe for this website to get hottest updates,
    so where can i do it please help out.

    Feel free to visit my web-site :: isagenex review

    OdpowiedzUsuń
  3. kraków jest niesamowity, rynek krakowski, wawel,

    U mnie przepis na goraca czekolade z marshmallows, zapraszam www.lap-stajla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Kraków! Piękne zdjęcia. Co do kłódek - fajna sprawa, ale czasami te związki się rozpadają...

    OdpowiedzUsuń
  5. W Krakowie również mamy most z kłódeczkami. Jest ich coraz więcej. Ciekawe ile ta kładka wytrzyma, jej ciężar już chyba się potroił;) Pozdrawiam z przyozdobionego już, świątecznego Krakowa:) Brakuje jeszcze tylko troszkę śniegu..

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia ! Super klimat i bardzo przystojny chłopak ! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem najprzystojniejszy i najlepszy na świecie !

      Usuń
  7. Excellent pieces. Keep posting such kind of information on your site.
    Im really impressed by it.
    Hello there, You have performed an excellent job. I'll definitely digg it and
    personally recommend to my friends. I am confident they will be benefited from this site.


    Here is my blog ... online writers

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie miałam jakoś pomysłu na miejsce w którym można by było taką kłódkę zawiesić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Byłam w tym roku w Krakowie i bardzo mi się tam podobało :)

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Like us on Facebook

Like us on Instagram

Subscribe