13/11/14



Weekend w Warszawie z Maksymilianem był na prawdę udany !
Dawno nie byłam tak zrelaksowana jak po tym wypadzie,
Z całego serca dziękuję mojemu kochanemu Maksiowi za zorganizowanie tak genialnego wypadu, na trudził się ale podołał swojemu zadaniu bardzo ale to bardzo dobrze ! 
Jeszcze Raz wielkie DZIĘKUJĘ w stronę mojego Chłopaka ;*
Reszta zdjęć z Wawy w kolejnej notce ! 


Na zdjęciach: Maksymilian/Ja

Na dobranoc piosenka, która daje mi siłę do walki w gorsze dni : KLIK

INSTAGRAM | FACEBOOK | 

5 komentarzy:

  1. Pałac Kultury nocą ciekawie się prezentuje, nawet lepiej niż w dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne zdjęcia, czekam na resztę! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za bardzo miły komentarz ;) to skoro udało mi się troszkę zachęcić to do roboty i pochwal się efektami ;) Mam pełno miłych wspomnień z Wawy ;) Fajnie że weekend był udany ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jej jak wy ślicznie wyglądacie ! :) Pasujecie do siebie !
    Pozdrawiam ! Ps. bardzo ładne zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty wszystko bierzesz, do siebie, jesteś uczuciowa wiem, że bardzo go kochasz, było między Wami różnie ale wiem i wierzę w to, że Wam się uda bo wiecie co ?! Dopełniacie się wzajemnie ! Kibicuję Wam moi drodzy !

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM FEED

@evelaa