03/10/14

16:53



Hej !
Trudno mi zliczyć która to już próba prowadzenia tego bloga, Nie wiem jak się to teraz skończy ale zawsze warto spróbować.
Postanowiłam inaczej go powadzić niż dotychczas, wcześniej próbowałam się wzorować na blogach innych użytkowników, co nie dawało zbytniego rezultatu . Dlatego też postanowiłam zrobić to teraz po swojemu. od teraz tzn blok będzie bazą moich myśli, baw, wspomnień  zdjęć, jak i rad, stylizacji i życia codziennego ...

Nie obiecuję, że będę dodawała regularnie posty bo zaczęłam studia ale postaram się postawić ten blog na nogi po swojemu i zobaczymy jakie będą tego rezultaty .
To na razie tyle. Wyczekujcie kolejnych notek ! 
Pozdrawiam !   

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Powodzenia ! Życzę cierpliwości w prowadzeniu bloga ! a na pewno się uda

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Like us on Facebook

Like us on Instagram

Subscribe